Docência

2024-03-07 - Guest lecturer in the "Gender and Society" curricular unit of the Sociology degree programme at the Faculty of Economics of the University of Coimbra.

2024-03-04 - Guest lecturer in the "Violence, Rights and Gender Violence" curricular unit of the doctoral programme Feminist Studies, Faculty of Humanities, University of Coimbra.

2024-02-20 - Guest lecturer in the "Human Rights, Inequalities, Discrimination and Social Transformation" curricular unit of the Human Rights in Contemporary Societies doctoral programme at the Centre for Social Studies of the University of Coimbra.

2023-03-20 - Professora convidada na unidade curricular "Seminário de Investigação e Discussão" do doutoramento em Estudos Feministas, Faculdade de Letras da Universidade de Coimbra.

2022-12-12 - Professora Convidada na unidade curricular "Género e Sociedade" da licenciatura em Sociologia, Faculdade de Economia da Universidade de Coimbra.

2022-05-11 - Professora Convidada na unidade curricular opcional ao nível de licenciatura "Temas dos Feminismos Contemporâneos", Faculdade de Economia da Universidade de Coimbra.

2022-05-06 - Professora Convidada na unidade curricular "Género e Sociedade" da licenciatura em Sociologia, Faculdade de Economia da Universidade de Coimbra.

2022-03-14 - Professora Convidada na unidade curricular "Sexualidades, Direito e Violência de Género" do doutoramento em Estudos Feministas, Faculdade de Letras da Universidade de Coimbra.

2012-04-12 a 2012-04-12 - Guest Lecture in the optional curricular unit at the undergraduate level "Themes of Contemporary Feminisms", Faculty of Humanities of the University of Coimbra.