Artigo em Revista Científica
Deus, Ernesto; Silva, Joaquim S.; Vicente, Joana R.; Catry, Filipe X. (2022), "Eucalypt Recruitment and Invasion Potential in Protected Areas of the Iberian Peninsula under Current and Future Climate Conditions", Forests, 13, 8, 1199
Artigo em Revista Científica
Costa, Joana; Silva, Joaquim S.; Deus, Ernesto; Pinho, Simão; Pinto, Joaquim F.; Borralho, Nuno (2022), "The Genetics and Ecology of Post-Fire Eucalyptus globulus Recruitment in an Isolated Stand in Central Portugal", Forests, 13, 5, 680
Relatório
Neves, Ana Filipa; Nolasco, Carlos (2022), Fundamental rights issues in the context of border management and return - Portugal, Vienna: Fundamental Rights Agency (FRA)
Capítulo em Livro
Oliveira, Ana (2022), Violência doméstica, in Sofia José Santos; Júlia Garraio; Inês Amaral; Sara Araújo; Alexandre Sousa Carvalho; Teresa Almeida Cravo (org.), Media, masculinidades e equidade de género: O papel da comunicação na transformação social. Coimbra: Imprensa da Universidade de Coimbra
Capítulo em Livro
Sifaki, Angeliki; Quinan, C.L.; Loncarevic, Katarina (2022), When Homonationalism Meets Femonationalism Meets Ablenationalism: Contextualised Interventions in Feminist Teaching, in In A. Sifaki, C. L. Quinan, & K. Loncarevic (org.), Homonationalism, Femonationalism and Ablenationalism: Critical Pedagogies Contextualised. London: Routledge, 16-28
Relatório
Carvalho, Carolina; Veiga, Gustavo; Henriques, Marina; Fernando, Paula; Gomes, Conceição (2022), Violência contra as mulheres e violência doméstica: avaliação das medidas aplicadas a pessoas agressoras, Coimbra: CES/OPJ
Relatório
Cunha, Teresa; Toncón, Laura; Arenas, Daniela; Valle, Luísa; Olarte, Alejandra; Pérez, María; Sánchez, Natalia; Ruiz, Luz; Acevedo, Carmen; Diniz, Emiliana (2022), editorial da revista Sinergias e do Centro de Estudos Africanos da Universidade do Porto, Buenos Aires: CLACSO; We Effect, 1-17
Capítulo em Livro
Pato Carvalho, Cláudia; Gianolla, Cristiano; Guilherme, Manuela (2022), Embedding participatory assessment in Critical Intercultural Dialogue course, in Gabriela Pleschová e Agnes Simon (org.), Internationalising teaching in higher education. Supporting peer learning. Delft: Delft University of Technology, 95-101