Relatório
Pereira, Tiago Santos (2024), Mapeamento da Investigação em Ciências da Saúde em Angola, Cabo Verde, Guiné-Bissau, Moçambique e São Tomé e Príncipe - MAPIS Intercalar - Relatório de Acompanhamento Intercalar, Lisboa: Centro de Estudos Sociais e Fundação Calouste Gulbenkian
Artigo em Atas de Evento
Pacheco, Cristiano (2024-08-26), "Urban sound: A cultural mapping tool for contextualising perceptions of city spaces" in URBiNAT: Urban Innovative & Inclusive Nature (2018 - 2024) (org.), Atlantis Highlights in Social Sciences, Education and Humanities.: atlantis Press / Springer Nature, 237 244.
Artigo em Revista Científica
Martins, Catarina (2024), "Die inneren Grenzen der (schein)einheitlichen Nation. Herausforderungen der Literatur- und Kulturwissenschaften ausgehend von der Literatur Schwarzer Frauen in Deutschland: May Ayim und Sharon Dodua Otoo", Zeitschrift für Literaturwissenschaft und Linguistik, Labor
Capítulo em Livro
Hespanha, Pedro (2024), Para uma reforma estrutural do Estado-providência, in Boaventura de Sousa Santos (org.), Estado e Sociedade em Portugal (1974-2024). Nos cinquenta anos do 25 de Abril. Coimbra: Edições 70, 463-484
Relatório
Fontes, Fernando; Nogueira, Cláudia (2024), Fundamental rights protection of persons with disabilities living in institutions - Experiences and views of practitioners and persons with disabilities Report 2024 , Portugal, Vienna: Fundamental Rights Agency (FRA), 1-38
Capítulo em Livro
Nascimento, Daniela; Sousa, Inês (2024), Turning Voices into Alarms: Rescuing Forced Migrants in the Mediterranean Through Alternative Narratives as a Form of Political Action, in Novais, R.A., Arcila Calderón, C. (org.), Representations of Refugees, Migrants, and Displaced People as the 'Other'. Cham: Palgrave MacMillan, 219-232
Capítulo em Livro
Lourenço, Vitória; Alves, Fátima; Guedes Vidal, Diogo; Viegas, Vanda V (2024), "Understanding Social Sciences Students' Perceptions of Environment and Nature: Implications for Critical Thinking and to Reimagine Socioecological Futures"., in - (org.), North American and European Perspectives on Sustainability in Higher Education. -: Springer