Book Chapter
Parcu, Pier Luigi; Innocenti, Niccolò; Carrozza, Chiara; Pisarkiewicz, Anna Renata; Rossi, Maria Alessandra (2023), The Rise of e-Commerce Platforms in the Parcel Delivery Markets, in Parcu, P.L., Brennan, T.J., Glass, V. (org.), The Postal and Delivery Contribution in Hard Times. Topics in Regulatory Economics and Policy. Cham: Springer International Publishing, 1-17
Book Review
Quintais, Luís (2023) critical review to Cristina Carvalho (2022), W. B. Yeats - Onde Vão Morrer os Poetas. Romance Biográfico, Lisboa: Relógio d'Água, in Revista Colóquio/Letras, 214-216
Article in Scientific journal
Tavares, Rui; Alemany-Pagès, Mireia; Araújo, Sara; Cohn, Neil; Ramalho-Santos, João; Azul, Anabela Marisa (2023), "Comics in Science and Health Communication: Insights From Mutual Collaboration and Framing a Research Practice", International Journal of Qualitative Methods, 22
Book Chapter
Peixoto, Paulo (2023), Presentismo e passadismo: a cultura pública como patrimônio na Lisboa contemporânea, in Janice Gonçalves (org.), História pública e história conectada. São Paulo: Letra & Voz
Paper in Conference Proceedings
Hespanha, Pedro (2023), "The Communal Lands and Their Communities in the Northwest of the Iberian Peninsula: strengths and threats" in Social and Solidarity Economy and the Commons (org.), Decolonizing the Solidarity Economy and Commons: Enacting the Pluriverse. Book of Abstracts. Lisboa: ISCTE-IUL, 54-56.
Book Chapter
Pérez Navarro, Pablo (2023), Pandemias, educação e vigilância moral: reflexões sobre relações não monogâmicas em crises de saúde, in Filomena Teixeira, Ana Frias, Susana Silveira, et al. (org.), Género, Diversidade Sexual e Direitos Humanos. Coimbra: Escola Superior de Educação de Coimbra, 13-18
Article in Scientific journal
Festas, Isabel; Seixas, Ana; Matos, Armanda (2023), "Escrita a partir de fontes e suas relações com o plágio em estudantes universitários ,", Educação e Pesquisa, 49
Report
Caitana, Beatriz; Barbas, Andreia (2023), Deliverable D7.1 - OEI - Requirement No. 1, Coimbra: Centre for Social Studies